reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Martin Knor

Martin Knor

Bloger 
  • Počet článkov:  57
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Človek ako každý druhý, či tretí. Zoznam autorových rubrík:  TuristikaDrobne prihodyReálny socializmusCestovanieU susedovSúkromnéNezaradené

reklama

Cestovanie

Poľská časť Vysokých Tatier - Rysy

Martin Knor

Poľská časť Vysokých Tatier - Rysy

Boli ste už v Tatrách? Asi áno. Veľa Slovákov dokonca tvrdí, že Tatry miluje. Ale len málo z nich navštívilo aj poľskú časť pohoria. Akoby to za hranicou už nestálo za reč. Ale ono to stojí za reč. Minule som písal o najatraktívnejšom tatranskom chodníku, o Orlej Perci, dnes bude reč o Rysoch.

  • 6. feb 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 250x
  • 1
Za mrežami

Martin Knor

Za mrežami

Bola raz jedna klietka a v nej žilo veľa operencov. Nádherný papagáj, učenlivý kanárik,  biely kakadu ... zopár vrabcov ...  a bol v nej tuším aj slávik. Ozaj pestré spoločenstvo. Vtáky dostávali raz denne žrať, ale nesťažovali sa. Teda spočiatku. Lenže potom si ktorýsi z nich (možno to bol práve nenápadný vrabec) všimol, že život je aj za mrežami.

  • 18. nov 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 168x
  • 12
Bezděz a okolie

Martin Knor

Bezděz a okolie

Po návšteve najväčších atrakcií Náchodska (viď článoček Náchodsko) sme sa presunuli ďalej na západ. Zložili sme sa neďaleko Máchovho jazera a tri dni sme sa túlali v nádhernom kraji pod Bezdězom.

  • 21. aug 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 821x
  • 4
Náchodsko

Martin Knor

Náchodsko

Kam na rodinnú dovolenku? Odporúčam navštíviť našich západných susedov. Človek môže rozprávať tak, ako mu "zobák narástol", strava aj ubytovanie sú často lacnejšie ako u nás a dajú sa tam nájsť oblasti, ktoré sú priam preplnené atrakciami.

  • 14. aug 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 793x
  • 8
Príroda v Dubrovniku

Martin Knor

Príroda v Dubrovniku

Pobrežie Chorvátska vypadá trošičku ináč, ako stredné Slovensko. Rastú tam iné rastliny a žijú tam iné živočíchy. Človek sa pozrie na strom a povie si: borovica. Lenže tá borovica je iná, ako naše. Rastie tam iné černičie a žijú tam iné hady. Chodil som len po meste a jeho blízkom okolí, no aj na tom kúsku civilizovanej krajiny sa dali nájsť zaujímavé rastliny a živočíchy.

  • 31. júl 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 633x
  • 11
reklama
Dubrovnik

Martin Knor

Dubrovnik

Mesto, ležiace na južnom cípe Chorvátska, neďaleho hraníc s Čiernou Horou. V minulosti konkurovalo Benátkam a jeho mohutné hradby mali odradiť každého dobyvateľa. Mesto, o ktorého existencii som sa dozvedel neďaleko Banskej Bystrice, v Španej Doline...

  • 24. júl 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 310x
  • 38
Prechádzka v Peninách

Martin Knor

Prechádzka v Peninách

V polovici marca tohoto roku som bol v Anglicku. Cez pracovné dni som robil, až sa mi z kečky parilo, nuž a jeden deň z víkendu som šiel s kolegom na prechádzku. Vybrali sme sa do pohoria Peniny. Očakával som, že pôjdeme do hlbších lesov, alebo do skál, v najhoršom prípade na lúčnaté hole, z ktorých budú ďaleké výhľady. Lenže väčšinu Penín tvorí "moorlands". Je to jeden obrovský, vresom zarastený močiar. Ponúkam tu zopár obrázkov.

  • 22. máj 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 647x
  • 0
Manchester očami turistu

Martin Knor

Manchester očami turistu

V poslednom čase sa tu objavili dva články o meste Manchester. Ponúkam trochu iný pohľad. Pohľad očami turistu. Nezaujíma ma nakupovanie, šport, bývanie ani pracovné príležitosti. Zaujímajú ma múzeá, pamätihodnosti a celková atmosféra mesta.

  • 8. máj 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 777x
  • 2
Chester

Martin Knor

Chester

Mesto bolo založené v roku 79 rímskou légiou. Pôvodne to bola vojenská pevnosť, po latinsky castrum, z čoho vznikol dnešný názov. V tomto meste neďaleko Liverpoolu som vlani strávil jeden pekný marcový deň. Čo ma v ňom najviac očarilo? Chodníky!

  • 10. apr 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 215x
  • 0
Melbourne

Martin Knor

Melbourne

Cez víkend sa v Melbourne pôjde prvá tohoročná veľká cena F1. Aké mesto je Melbourne? Ponúkam zopár obrázkov, ktoré som tam spravil pred necelými štyrmi mesiacmi. Pozrel som si aj okruh F1.

  • 27. mar 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 242x
  • 4
reklama
SkryťZatvoriť reklamu